kazalo kontakt pridruži se nam povezave english
O nas Dejavnosti Publikacije Aktualno Kaj lahko narediš ti
Novice Napovednik Mediji Sramotilni steber Ukrepaj!
Podnebne spremembe
Energija
Mobilnost
Davčna reforma
Potrošništvo
Podnebje in razvoj

iskanje

v središču
utrinek
Za zalivanje trate je potrebno veliko manj vode kot si mislimo; zadošča že 2 cm vode na teden.
članstvo




novice
ZN pozivajo k opustitvi fosilnih goriv 21.11.2014

Za preobrat iz rasti globalnih emisij toplogrednih plinov v njihovo zmanjševanje je potrebno takojšnje ukrepanje za opustitev fosilnih goriv. To je jasno sporočilo zadnjega poročila Okoljskega programa Združenih narodov – The Emissions Gap Report 2014.

ThingsYouCanDo_600x817.jpg
Foto: treealerts.org

Poročili, ki razkrivata mite o jedrski energiji in rudarjenju urana 20.11.2014
pic.U_mining1_213x302.pngDve novi poročili razkrivata različne mite, ki se uporabljajo za spodbujanje jedrske renesanse v Evropi in prekrivanje dejanskih vplivov rudarjenja urana. Mednarodna ekipa znanstvenikov in aktivistov, ki sodelujejo pri projektu o okoljski pravičnosti – EJOLT [1], je izmerila učinke v realnem življenju.
Revizija Direktive o kakovosti goriv: Nov predlog, čeprav oslabljen, je potrebno izvesti 11.11.2014

tar_sands_1_gp_canada_1.jpg7. oktobra 2014 je Evropska komisija končno objavila spremenjeni predlog za izvajanje člena 7a Direktive o kakovosti goriv (FQD). FQD je ena od ključnih politik EU, ki so bile sprejete v okviru podnebno-energetskega svežnja v letu 2009. Vsebuje 6 % cilj za zmanjšanje intenzivnosti ogljika iz goriv v prometu do leta 2020 glede na izhodiščno leto 2010. To je tudi edini zakon iz podnebno-energetskega svežnja, ki se ga po petih letih še vedno ne izvaja.[1]

Vse večje manipulacije pri testiranjih vozil 06.11.2014
avtek.png

Bruselj/Ljubljana, 6. november 2014
V kolikor vaš novi avto 'žre' 40 % več goriva, kot je bilo oglaševano, za to ni kriva vaša 'težka noga'. Razlog je v vse večjih manipulacijah proizvajalcev avtomobilov; v laboratorijih uradno pridobljenih številk o ekonomičnosti porabe goriva ni mogoče niti približno ponoviti na cesti, v resničnih razmerah. To je ugotovitev poročila organizacije Transport & Environment (T&E)[1], ki je analizirala porabo goriva v realnem svetu ter opozarja na zlorabe testnih postopkov s strani proizvajalcev avtomobilov in na neuspeh zakonodajalcev EU za zaprtje vrzeli.
IPCC zbirno poročilo: Znanstveniki zaključili delo, zdaj so na potezi vlade 02.11.2014

Path_Template.jpg

Ljubljana, 2. oktober 2014 - V najbolj celoviti, avtoritativni in preverjeni oceni podnebne znanosti, ki je bila kadarkoli narejena, je Medvladni panel za podnebne spremembe (IPCC) danes predstavil najostrejše opozorilo o izzivih, s katerimi se sooča človeštvo do zdaj. IPCC ne ugotavlja le, da so podnebne spremembe realne ter da se njihove posledice dogajajo hitreje kot kadarkoli prej, ampak tudi prvič predstavlja resnični obseg človekovega vpliva na podnebni sistem. Medtem ko prejšnje ocene pravijo, da je človek s svojimi dejanji – v prvi vrsti s kurjenjem fosilnih goriv – odgovoren za več kot polovico vsega segrevanja, zadnje poročilo kaže, da smo dejansko odgovorni za vse segrevanje po letu 1951.

arhiv

mediji
Razkrivanje mitov o jedrski energiji in uranu 19.11.2014

Ljubljana/Bruselj, 19. november 2014 - Dve novi poročili razkrivata različne mite, ki se uporabljajo za prekrivanje dejanskih vplivov rudarjenja urana in za spodbujanje jedrske renesanse v Evropi. Mednarodna ekipa znanstvenikov in aktivistov, ki sodelujejo pri projektu o okoljski pravičnosti – EJOLT [1], je izmerila učinke v realnem življenju.

Vse večje manipulacije pri testiranjih vozil 06.11.2014

Bruselj/Ljubljana, 6. november 2014 – V kolikor vaš novi avto 'žre' 40 % več goriva, kot je bilo oglaševano, za to ni kriva vaša 'težka noga'. Razlog je v vse večjih manipulacijah proizvajalcev avtomobilov; v laboratorijih uradno pridobljenih številk o ekonomičnosti porabe goriva ni mogoče niti približno ponoviti na cesti, v resničnih razmerah. To je ugotovitev poročila organizacije Transport & Environment (T&E)[1], ki je analizirala porabo goriva v realnem svetu ter opozarja na zlorabe testnih postopkov s strani proizvajalcev avtomobilov in na neuspeh zakonodajalcev EU za zaprtje vrzeli.

Znanstveniki zaključili delo, zdaj so na potezi vlade 02.11.2014
focus_nov_velik_20090514.JPGGPI_MASTER_LOGO_GREEN_CMYK.jpg









Ljubljana, 2. november 2014 – Mesec dni po največjem shodu za podnebje v zgodovini je skupina vrhunskih podnebnih znanstvenikov še enkrat potrdila, da so podnebne spremembe resnične, da jih povzroča človek ter da zahtevajo pospešeno ukrepanje.

Evropski voditelji sprejeli šibke podnebno-energetske cilje 24.10.2014

Ljubljana, 24. oktober 2014 – Ponoči so evropski voditelji na zasedanju Evropskega sveta v Bruslju sprejeli dogovor o novem svežnju podnebno-eneregtskih ciljev za leto 2030. V Focusu, društvu za sonaraven razvoj, smo nad rezultatom razočarani, saj ne predstavlja potrebne ravni ambicij za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, obnovljive vire in energetske prihranke.

arhiv
 
napovednik
ni aktualnih dogodkov
arhiv

sramotilni steber
ni aktualnih tem
arhiv

peticije
ni aktualnih peticij
arhiv

e-kartice
LJUBLJANA: Mobiliziraj se – javni prevoz za vse
NOVA GORICA: Goriška - vzorna trajnostno mobilna regija?
MARIBOR: Kaj ti bo kultura, če ni busa za v kino?
SLOVENJ GRADEC: Kako obuditi javni potniški promet na Koroškem?
KOPER: Kako ljudem v Obalno - kraški regiji približati JPP?
arhiv

 

Focus, društvo za sonaraven razvoj
Maurerjeva 7
1000 Ljubljana
info@focus.si
O nas Dejavnosti Publikacije Aktualno Kaj lahko narediš ti
 Novice Napovednik Mediji Sramotilni steber Ukrepaj!